نی نی گلمون

اولین مهمانای مامانی

1390/11/1 13:42
نویسنده : مامانی
835 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندقم

خوبی جیگرم؟

مامانی ببخشید اگه این دو روز اذیتت کردم و مدام در حال کار کردن بودمniniweblog.com

آخه مامان جون و خاله جون میخوان بیان دیدن تو تا با هم اومدنت تو دل مامانیو جشن بگیریم

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

واسه همین من و بابایی چندروز دراین حالتیمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

بابایی کم کم موقع شوهردادنشه آخه خیلی خوب کار میکنهniniweblog.com

 

بابایی سپاسگذاریم که کمک منو نی نی کردیniniweblog.com

 

فندقم امروز اولین روز از ماه بهمنه بعد از چندماه تو هوای آلوده تهران برف بارید.اینو به فال نیک میگیریم

niniweblog.com

مامانی چندروزه که تپش قلب دارم فکر کنم داری با چشمک زدن تو دلم ابراز وجود میکنی.عشقم همه جوره ددوست داریم

خدایا فندق مارو سالم به ما برسون

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

الهه
10 بهمن 90 22:41
سلام عزیزم. ممنون که به ما سر زدی
ای جااااان نی نی شما هنوز کوچولویههههههه. ایشالا به سلامتی بیاد بغلت عزیزم. از این دورا ن لذت ببر عزیزم.


سلام خانومی.میبینیی خیلی کوشمولووووووو خدا به همه مامانا صبر بده